im a fitness girl

მოკლედ, დიდი ხნის სურვილის, გაწელვის და გადადების მერე ფიტნესზე სიარული დავიწყე. ჩემი წინა პოსტი ალბათ გახსოვთ, დიეტის შედეგად მოკლებულ რამდენიმე კილოგრამზე. ბუნებრივია , ეს არ მეყო და გადავწყვიტე სრულად მოვიყვანო თავი ფორმაში. ანუ რას ვგულისხმობ:

ვარ 56 კილო და ერთი შეხედვით სულაც არ გამოვიყურები ცუდად ჩემი 1.70 სიმაღლის გათვალისწინებით, მაგრამ არის ერთი პრობლემა. საოცრად ფაფუკი და რბილი სტრუქტურა მაქვს: უფრო გასაგებ ენაზე რბილი ხორცები , რაც მთელი ცხოვრებაა ნერვებს მიშლის.

შარშანაც დავიწყე ვარჯიში, ტრენაჟორებზე ვიარე ერთი თვე, მაგრამ ეს ძალიან მცირე დრო იყო შედეგის მისაღწევად, მით უმეტეს, როცა კვირაში ორჯერ დადიხარ და ინსტრუქტორი სათანადო ვარჯიშების დანიშვნაზე სულაც არ ზრუნავს. ამიტომ ძვირი მომეჩვენა თვეში 70 ლარი არაფერში და შევეშვი.

დღეს პირველი ვარჯიშები ჩამიტარდა. ინსტრუქტორმა გამზომა, გამომკითხა ჯანმრთელობის მდგომარეობა და დიაგნოზი დამისვა:

ჩემი პარამეტრები როგორც აღმოჩნდა სასურველთან ძალიან ახლოსაა. ვიდრე გამზომავდა, მკითხა კიდეც, რატომ მივედი და რას ვერჩოდი ჩემს ფიგურას, მაგრამ ხელი რომ შემახო, მკითხა, რატომ მაქვს ასეთი რბილი სხეულის სტრუქტურა. აბა მე რა ვიცი? ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო, მე მჭირდება მცირეოდენი ვარჯიში, რა თქმა უნდა, რეგულარული და ყველაფერი კარგად იქნება. რაც შეეხება კვებას, რაციონიდან ისედაც ამოღებული მაქვს ტკბილეული და ცომეული და ასე გავაგრძელებ.

ახლა რაც შეეხება ლოკაციას:

ჭავჭავაძეზე, 41 ნომერში არის ასეთი ფიტნესკლუბი, თიდანი. ვინაიდან და რადგანაც ერთ-ერთი ჩემი მეგობარი აღფრთოვანებული ყვებოდა იქაურ გარემოზე, გადავწყვიტე მეც მეცადა, რატომაც არა. ნორმალური ფასები და კარგი გარემო. ფასი ნორმალური კიარა გადასარევია, ყოველდღე  ვარჯიში, თვეში 70 ლარი. არ არის ურიგო ნამდვილად. პროგრამის შერჩევა ინდივიდუალურია და როგორც მე ამზომ/ამწონეს და დამკითხეს, ისე ურჩევენ ყველა მსურველს სათანადო პროგრამას. ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო, ესეც ფეიჯი.

რაც მთავარია, მარტო არ ვარ. მე და ნათია ერთად დავდივართ. ზუსტად ერთი თვის შემდეგ დავდებ შთაბეჭდილებებს და დიდი იმედი მაქვს შედეგებსაც.

დარჩით ჩვენთან 😀

5 thoughts on “im a fitness girl

  1. vekoo ამბობს:

    175 მე ვარ და საკუთარი და შენი წონა/სიმაღლე ერთმანეთს რომ შევადარე ან ერთი იტყუება ან მეორე :დ
    56 კილო რომ ვიყო ძალიან ძალიან გამხდარი ვიქნები : ))

    შენ კი წარმატებები , მეც სიამოვნებით ვივლიდი დრო, ნერვი და შესაფერისი ჯანმრთელობა რომ მქონდეს.

  2. გამოხმაურება: ფიტნესი. after & before « anna's Blog
  3. Desmond Kogut ამბობს:

    Hello Webmaster, I noticed that https://anagelbaxiani.wordpress.com/2012/01/10/im-a-fitness-girl/ is ranking pretty low on Google and has a low Google PageRank. Now the Google PageRank is how Google is able to see how relevant your webpage is compared to all the other webpages online, if you cannot rank high at the top of Google, then you will NOT get the traffic you need. Now usually trying to get to the top of Google costs hundreds if not thousands of dollars and very highly optimized targeted marketing campaigns that takes a team of experts months to achieve. However, we can show you how to get to the top of Google with no out of pocket expenses (free traffic), no stupid ninja tricks, no silly mind control techniques, and this will be all white hat with no blackhat software or tactics that could possibly land you on bad terms with Google and put you in the dreaded “Google Sandbox”. We’ll show you how to easily capture all the targeted traffic you need, for free, multiple ways to land fast (not months) first-page rankings in Google and other major search engines (Bing, Yahoo, Ask, etc), even show you strategies on how to earn daily commissions just try Ranking Top of Google, please check out our 5 minute video.

დისკუსია დახურულია.