როცა ვერ შორდები

არ ვიცი რა უნდა მოხდეს ჩემს ცხოვრებაში ისეთი, შეყვარებული გადამიყვარდეს და ვერ დავშორდე, რას იტყვის ხალხის გავლენით .

..მაგრამ როგორც ჩანს ასეთებიც ხდება…

ერთ ჩემს ნაცნობს სწორედ ასეთი სიტუაცია აქვს. “მე ის ამოვწურე და მაღიზიანებს. მაგრამ ვერ ვშორდები, მე ხომ მის საცოლედ ვარ აღიარებული?”  დაახლოებით ასე ჟღერდა მისი სიტყვები და ისინი დღემდე ერთად არიან.  დავიჯერო ქალებს ჯერ კიდევ ასე გვეშინია “უბნის ინსტიტუტის” თუ ეს უბრალოდ მიჩვევით და მარტოობის შიშითაა გამოწვეული? ყველაფერი ალბათ მაშინ დამთავრდება, როცა გოგონა “ლევად” ვინმეს იშოვნის და გაუადვილდება გადანაცვლება ერთი ბიჭიდან მეორეზე …

ჩემი საქმე არანაირად არ არის სხვისი ცხოვრების და ქმედებების განსჯა, მაგრამ შემეცოდა..

ნუთუ კანონზომიერია, უფერულად გაატარო შენი ცხოვრების საუკეთესო წლები უკვე “ვიღაცის” გვერდით, რომელიც აღარ გაინტერესებს?

…არ ვიცი… 🙂

2 thoughts on “როცა ვერ შორდები

  1. siyvarulovna says:

    WTF???
    ეგეთი აზროვნების გოგოები არიან ღირსები ეგეთი ცხოვრების ^^

  2. anna says:

    ისე ჩამყვა ეს ამბავი გულში, მესიზმრა რომ გავთხოვდი იძულების წესით, ვიღაც სოფლელზე და ვერ ვშორდებოდი :დ რომ გავიღვიძე, გავაფრინე სიხარულისგან : ))))))))

Comments are closed.